Femeile sunt înclinate spre afaceri ?

//Femeile sunt înclinate spre afaceri ?

Femeile sunt înclinate spre afaceri ?

De ce femeile sunt înclinate spre a începe noi afaceri: motive, provocări și oportunități

Data: Marți, 28 Martie 2023

Sursa: Herbalife

De ce femeile sunt înclinate spre afaceri

De ce femeile sunt înclinate spre a începe noi afaceri: motive, provocări și oportunități
Ibi Montesino
Executive Vice President, Distributor and Customer Experience and Chief of Staf

Te-ai gândit vreodată să-ți începi propria afacere?

Din ce în ce mai multe femei se îndreaptă către antreprenoriat și, conform celui de-al doilea sondaj anual de antreprenoriat global, 72% dintre femei doresc să-și deschidă propria afacere.

Dintre aceste femei, 50% nu dețin în prezent o afacere, în timp ce 22% au deja una, dar ar dori să înceapă o altă afacere.
Realizat de OnePoll, sondajul nostru a examinat părerile a 9.000 de femei din 15 țări, inclusiv 2.000 de femei din S.U.A., identificând principalele motive, factorii de motivare și provocările percepute pentru începerea unei noi afaceri.

Principalele motive pentru care femeile sunt înclinate spre afaceri

A lua decizia de a construi o afacere de la zero nu este o sarcină ușoară.

Care sunt acei factori motivanți care hrănesc spiritul antreprenorial?

În calitate de companie globală de nutriție care oferă o oportunitate economică, am căutat să înțelegem beneficiile tangibile pe care femeile le percep atunci când vine vorba de a deveni antreprenor.
Beneficiile cele mai citate includ:
– Potențialul de a-ți crește veniturile (54 la sută)
– Să devii propriul tău șef (52 la sută)
– Flexibilitatea programului de muncă/viață (45%)
– Abilitatea de a-ți urmări pasiunea (40 la sută) și
– Timp cu familia crescut (36 la sută).

Pe lângă aceștia, am vrut să înțelegem și alți factori motivanți dincolo de beneficiile tangibile.
Pentru multe femei, a fi antreprenor este considerat o dovadă de responsabilitate, schimbător de viață, inspirator și semnificativ.

De fapt, 45% dintre respondenți cred că antreprenoriatul este o oportunitate de a „oferi femeilor modele pozitive”.

Cu alte cuvinte, a ajuta generațiile viitoare este unul dintre cei mai importanți factori motivaționali pentru care femeile sunt înclinate spre afaceri.

Optzeci la sută dintre respondenți au fost de acord că doresc să înceapă o afacere pentru a deveni un model pentru femeile și fetele mai tinere.

Provocări comune atunci când începi o nouă afacere
În timp ce dorința de a începe noi afaceri este cea mai importantă pentru multe femei, am vrut, de asemenea, să recunoaștem riscurile, provocările și grijile asociate antreprenoriatului.
Când au fost întrebați ce i-ar putea împiedica să înceapă o nouă afacere, respondenții noștri au citat următoarele preocupări:
– Costul inițial pentru deschiderea unei afaceri (52 la sută)
– Lipsa finanțării sau a sprijinului pentru cunoașterea pieței (44%)
– Incertitudinea privind pașii de urmat pentru începerea unei afaceri (24 la sută)
– Educație și formare limitate pentru a începe, gestiona și dezvolta o afacere (19%)

Noile întreprinderi pot fi descurajante și mulți oameni se pot simți copleșiți de ideea de a începe ceva nou. La fel ca majoritatea dintre noi, vrem să ne simțim încrezători în abilitățile noastre înainte de a debarca pe un nou teritoriu.
Acesta este motivul pentru care 52% dintre respondenți au spus că un mentor care să-i ghideze în călătoria lor antreprenorială i-ar ajuta să facă primul pas în demararea propriei afaceri.

Am auzit povești similare ca acestea de la distribuitorii noștri independenți.
În mod similar, sondajul nostru a constatat că 43% dintre femei ar face primul pas dacă ar avea capacitatea de a conduce afacerea cu normă parțială până când sunt gata să meargă cu normă întreagă.

De ce oportunitatea noastră de afaceri dă putere atâtor femei

Herbalife oferă bărbaților și femeilor oportunități de afaceri pentru a obține venituri suplimentare în timp ce își ajută clienții și comunitățile să obțină un stil de viață sănătos și activ. De fapt, mai mult de jumătate dintre distribuitorii noștri independenți din întreaga lume sunt femei.
În poveștile de mai jos, vei afla cum Distribuitorii noștri cu normă parțială și cu normă întreagă au un impact pozitiv asupra vieții oamenilor și transformă comunitățile.

Iată câteva motive pentru care oportunitatea noastră de afaceri este atât de atractivă și de ce multe femei aleg Herbalife:

1. Obținerea de venituri suplimentare

Nu toată lumea este pregătită să înceapă o afacere cu normă întreagă pe cont propriu.

Mulți ar dori să-și păstreze jobul clasic, dar explorează oportunități de afaceri secundare pentru a-și suplimenta veniturile.

Distribuitorii independenți Herbalife care au depus efort și efort consecvent ar putea folosi acel venit suplimentar pentru plata facturilor și vacanțelor în familie.
„O parte din veniturile suplimentare pe care le obțin sunt destinate școlii copilului meu de cinci ani. Îl ajut să prospere cu cea mai bună educație posibilă pe care o poate avea.”*
–Tatiana T., distribuitor Herbalife în California.

Multe femei își operează afacerile Herbalife cu normă parțială datorită flexibilității pe care o oferă.

Este posibil să poată câștiga bani în plus în timp ce își dedică o parte din timpul liber pentru a ajuta oamenii să devină mai sănătoși.
„Sunt logopedist. Datorită veniturilor suplimentare pe care le câștig, pot să petrec mai mult timp cu copiii mei mai mici și să particip la activitățile lor școlare.”*
– Theodora A., distribuitor Herbalife din New York.

Multe femei antreprenoare aleg să facă afacerea cu normă parțială pentru a-și crește numărul de distribuitori, în timp ce altele dedică eforturi cu normă întreagă pentru a-și construi afacerea. De ce?
Iată câțiva factori motivatori:
– Au folosit și au iubit produsele.
– Au devenit pasionate de antrenarea altora.
– Și-au dat seama că sunt mari lideri și surse de inspirație.
– Au vrut să ajute mai mulți oameni să obțină un stil de viață mai sănătos.

2. Au devenit propriul lor șef

De ce bărbații și femeile aspiră să-și înceapă propria afacere?

Potrivit autoarei Olga Mizrahi, acest lucru se datorează în primul rând din următoarele motive:
– Oportunitatea de a fi propriul lor șef
– Șansa de a avea un program de lucru flexibil
– Dorința de a-și alege propriile proiecte și de unde lucrează

Acești lideri se unesc într-o dorință supremă: să aibă mai multă flexibilitate și timp pentru ceea ce este important.
„Ca mamă pentru prima dată, nu eram sigură cum aș putea să-mi continui afacerea, echilibrând activitatea cu nevoile fiului meu. Am însă flexibilitatea de a-mi face propriul program și de a-l aduce pe fiul meu cu mine la Clubul de Wellness. A avea libertatea de a petrece timp cu fiul meu este cel mai satisfăcător lucru în afacerea mea.”– Valentina E., distribuitor Herbalife în Florida.

Un studiu realizat de The McKinsey Global Institute indică faptul că oamenii care își desfășoară activitatea în propriile afaceri tind să fie mai mulțumiți de viața profesională.

Se simt mai puternici, motivația crește și au un interes real pentru munca lor. „Una dintre cele mai importante decizii de viață a fost atunci când eu și soțul meu am decis că suntem pregătiți să avem copii. Ne-am dorit să fim o familie care să petreacă timp de calitate împreună. Acest lucru nu ar fi ușor fără program de lucru flexibil. Am decis să ne concentrăm pe ceea ce ne pasionează: nutriție, fitness și a fi o influență pozitivă asupra celorlalți”.
– Elian H., Distributor Herbalife în Florida.

3. Își pot urma pasiunile

Potrivit Entrepreneur.com, femeile tind să graviteze către afaceri cu efecte induse în comunitate, concentrându-se pe sănătate, educație și servicii sociale.

Astfel, ele creează valoare comună, generând afaceri într-un mod care produce și valoare pentru societate.
„A fi capabilă să ajut pe cineva cu gestionarea greutății, să crească masa musculară sau, în general, să se simtă mai bine cu ei înșiși și să fiu încrezătoare – știam că asta este ceea ce trebuia să fac. Acest lucru mi-a permis să suplimentez veniturile soțului meu, în timp ce lucrez în continuare la afacere de acasă cu jumătate de normă.”
– Julie C., distribuitor Herbalife în California

Oportunitatea noastră de afaceri oferă Distribuitorilor Herbalife instrumentele și resursele pentru a-și instrui clienții să devină versiuni mai bune și mai sănătoase ale lor.

Folosind instruirea și materialele de la experții companiei noastre, ei oferă evaluări de wellness și planuri de nutriție bazate pe obiectivele clienților lor.
„Suntem pasionați de fitness, în special de dans, și am vrut ca munca noastră să reflecte lucrurile pe care le iubim. De aceea am deschis o școală de dans, care a fost principala noastră sursă de venit timp de patru ani. Combinând-o cu afacerea noastră cu jumătate de normă Herbalife, a oferit flexibilitate în ceea ce privește munca noastră de zi cu zi.”
–Satu V., distribuitor Herbalife în Finlanda

4. Pot face diferența pentru alte persoane

A ajuta pe cineva să obțină un stil de viață mai sănătos poate fi plin de satisfacții în sine.

Dar, după cum am văzut din mai multe povești ale Distribuitorilor, este mai mult decât atât – este vorba de a trăi cu un scop, de a lupta pentru o cauză sau de a-i ajuta pe alții să devină versiuni mai bune ale lor.

Pentru mulți dintre Distribuitorii noștri, scopul este să-i antreneze și să-i încurajeze pe alții să atingă o greutate sănătoasă prin alimentație personalizată, împreună cu dietă și exerciții fizice.

Sprijinul social motivează schimbarea de durată.

„Povestea clientei și prietenei mele Amy este un exemplu inspirațional al ceea ce poate realiza munca în echipă. Am lucrat la un plan pentru ca ea să slăbească, concentrându-ne pe a face alegeri alimentare mai bune și pe a face mai multă mișcare. Mă uit la ea ca la o soră. Ne-am ajutat reciproc prin multe provocări. După mai bine de doi ani de prietenie, ea a slăbit și a obținut rezultate.”
–Melissa L., distribuitor Herbalife în California.

Oportunitatea de afaceri a Herbalife presupune crearea unei relații personale semnificative între Distribuitor și clienții acestora.

Construirea încrederii este esențială pentru a realiza orice transformare personală.
„Vreau să construiesc relații cu clienții noștri, ajutându-i să găsească orice îi face fericiți. Vreau să-i ajut să-și găsească scopul și să treacă peste orice barieră care îi împiedică”.
– Rochelle B., distribuitor Herbalife din Ohio.

Afacerea Herbalife le permite femeilor să creeze un lanț de stare de bine. Începe cu un individ, dar se transformă într-o întreagă comunitate.

„Astăzi, eu și familia mea deținem o afacere solidă care ne-a reunit comunitatea. Oferim un program de transformare de 90 de zile, împărțit în trei faze de 30 de zile. Clubul nostru de wellness are o varietate de cursuri de fitness și programe de wellness. Facem chiar și cursuri live pe web! Rutina mea zilnică include lucrul unu-la-unu cu clienții pe parcursul călătoriilor lor de transformare.”
–Morgan M., distribuitor Herbalife în Illinois.

5. Primesc mentorat, instruire în afaceri și resurse.

Conform sondajului nostru global, multe femei ezită să înceapă afaceri din cauza lipsei de cunoștințe, experiență sau formare.

În mod similar, Entrepreneur.com adaugă că femeile sunt mai puțin probabil să-și exploreze și să-și extindă serviciile, deoarece cred că nu au pregătirea, educația, rețelele de consiliere, mentorat și programele comunitare potrivite.
Problema este adesea accesibilitatea și comoditatea.

Unde pot găsi femeile resursele pentru a-și dezvolta abilitățile de antreprenor?

Herbalife este un punct de plecare excelent pentru femeile antreprenor, oferind un model de mentorat 1 la 1, pe lângă instrumente de marketing și instruire în vânzări și evenimente pentru Distribuitorii Independenți.

Sunt disponibile, de asemenea, evenimente de formare pentru a sprijini noii Distribuitori să-și construiască afaceri**.

Metodele clare de afaceri sunt adesea rafinate și îmbunătățite pentru a satisface cerințele în creștere ale clienților.

„Am fost incredibil de recunoscătoare pentru instrumentele și trainingurile pe care Herbalife le-a oferit pentru a-mi începe afacerea. Știam că trebuie să mi le însușesc și să-mi creez propria imagine prin dăruire și muncă asiduă. Așa că mi-am stabilit scopul: să fiu liderul Latina Herbalife în comunitatea mea. Pentru a fi sursa de referință când vine vorba de subiecte de fitness și nutriție. M-am angajat să fac o schimbare și să fiu schimbarea.”
– Delfina G., distribuitor Herbalife în California.

6. Cum antrenează Herbalife și dă putere femeilor antreprenoare

Herbalife sprijină Distribuitorii Independenți la fiecare pas.

De aceea, compania oferă o gamă largă de instrumente, inclusiv resurse online care acoperă subiecte relevante despre afaceri, cum ar fi:
– Cum să elaborezi un plan de afaceri și să urmărești cheltuielile.
– Cum să deschizi și să conduci un club de wellness.
– Instruire pentru produse: beneficii cheie, utilizare și recomandări sigure pentru clienți.
– Cum sa-ti impărtășești cu încredere experiența despre afacerea, produsul sau despre pierderea în greutate.
– Folosirea rețelelor sociale pentru a atrage urmăritori și a implica clienții.
Această instruire este susținută de relația de mentorat pe care Distribuitorii o au cu sponsorii lor.

Acea conexiune strânsă unu-la-unu încurajează și motivează noii distribuitori să dobândească cunoștințe și instruire, astfel încât să își poată servi cel mai bine clienții.
Distribuitorii femei inspiră și alte femei spre reușită.
Distribuitorii Independenți Herbalife țin și propriile lor ateliere.

Acestea se concentrează pe susținearea femeilor pentru a fi mai antreprenoriale.

Iată câteva exemple gestionate de liderii Distribuitorilor:

Angelica C., Mexic:

Angelica ține ateliere trimestriale pentru femei pentru a se concentra pe depășirea provocărilor legate de stima de sine, identificarea punctelor forte și creșterea nivelului de încredere în propriile puteri.

Isabel R., Puerto Rico:

La fiecare două luni, Isabel ține ateliere de lucru care abordează responsabilizarea femeilor. Ea se concentrează pe identificarea punctelor forte actuale pentru a crește stima de sine a participanților.

Laura H., Midwest și California:

Atelierele Laurei se concentrează pe construirea comunităților de femei. Scopul este ca femeile să găsească putere în alte femei și să se sprijine reciproc.

Jessica G., Texas:

Jessica a dezvoltat un program de slăbire pentru femei. Ea folosește comunități online și offline, concentrându-se pe stabilirea obiectivelor și pe construirea încrederii.

Karla S., California:

Atelierele Karlei se concentrează pe femeile din afaceri, pe latinele din lumea corporativă și pe depășirea percepțiilor negative la locul de muncă.

*Venitul descris este unic pentru individ și nu este tipic. Realizările necesită abilități și muncă consecventă. Pentru veniturile obișnuite, consultați Declarația noastră privind compensația medie brută.
**Pentru a afla mai multe despre Gold Standardul nostru, faceți clic aici.

By | 2023-03-31T19:09:00+02:00 martie 31st, 2023|Blog|0 Comments

Leave A Comment